Klageansvarlig

Vejledning om klager
Vil du klage over noget, der vedrører egne konti, depoter eller rådgivning om dine investeringer i Sydinvest, bedes du kontakte dit pengeinstitut eller din rådgiver.

Vil du klage over noget, der direkte vedrører produkterne fra Sydinvest, kan du skrive eller ringe til Sydinvests (Investor Relations), Peberlyk 4, 6200 Aabenraa, Tlf. 7437 3300, si@sydinvest.dk. Her kan du sammen med en medarbejder gennemgå forløbet, der har ført til din utilfredshed og få en forklaring på problemstillingen.

Kontakt Sydinvest
Hvis du har spørgsmål til Sydinvest, er du velkommen til at kontakte os:

Sydinvest, Peberlyk 4, DK-6200 Aabenraa
Telefon: 7437 3300
Telefax: 7437 3574
Mail: si@sydinvest.dk
Telefontid alle hverdage: 08.00 - 16.00.


Klageansvarlig
Såfremt denne dialog ikke fører til et for dig tilfredsstillende resultat, kan du kontakte Sydinvests klageansvarlige:
Tine Lawaetz Lund, Investor Relations, Peberlyk 4, 6200 Aabenraa, Mail: tine.lund@sydinvest.dk

Ankenævnet for Investeringsforeninger
Er du ikke tilfreds med Sydinvests behandling af din klage, kan du henvende dig til Ankenævnet for Investeringsforeninger. Det er Forbrugerrådet og Investeringsfondsbranchen, der står bag ankenævnet:
Ankenævnet for Investeringsforeninger, Amaliegade 8 B 2.sal, Postboks 9029, 1022 København K.

Er du erhvervskunde?
Såfremt du er erhvervskunde, kan du kun forvente at få behandlet din klage af Ankenævnet for Investeringsforeninger, hvis dit kundeforhold ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold.