Klageansvarlig

Vejledning om klager
Vil du klage over noget, der vedrører egne konti, depoter eller rådgivning om dine investeringer i Sydinvest, bedes du kontakte dit pengeinstitut eller din rådgiver.

Vil du klage over noget, der direkte vedrører produkterne fra Sydinvest, kan du kontakte Sydinvest (Investor Relations) - se kontaktinfo herunder.
Her kan du sammen med en medarbejder gennemgå forløbet, der har ført til din utilfredshed og få en forklaring på problemstillingen.

Kontakt Sydinvest
Hvis du har spørgsmål til Sydinvest, er du velkommen til at kontakte os:

Sydinvest, Peberlyk 4, DK-6200 Aabenraa
Telefon: 7437 3300
Telefax: 7437 3574
Mail: si@sydinvest.dk
Telefontid alle hverdage: 08.00 - 16.00.


Klageansvarlig
Såfremt denne dialog ikke fører til, et for dig tilfredsstillende resultat, kan du sende en e-mail til Sydinvests klageansvarlige på si@sydinvest.dk med "Klage" i emnefeltet.

Det finansielle ankenævn
Er du ikke tilfreds med Sydinvests behandling af din klage, kan du henvende dig til Det finansielle ankenævn:

Sekretariatet for de finansielle ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K.
Telefon: 35436333
mail: sek@fanke.dk
www.fanke.dk

Er du erhvervskunde?
Såfremt du er erhvervskunde, kan du kun forvente at få behandlet din klage af Det finansielle ankenævn, hvis dit kundeforhold ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold.