Jyske Bank går mod strømmen og er kommet med et regnskab for andet kvartal, der er bedre end ventet blandt analytikerne.
Og for halvåret får banken det hidtil højeste resultat per aktie for et første halvår på 39,40 kr. - det er 1 pct. over første halvår 2024.
- Vi er kommet godt fra start i 2025 og ser de helt rigtige bevægelser. Vi oplever samlet set god aktivitet og har præciseret resultatforventningerne. Desuden har vi det seneste år løftet kundetilfredsheden betydeligt, siger bankens ordførende direktør, Lars Mørch, i en pressemeddelelse.
Forretningsomfanget går fortsat frem - og især privatkundeområdet, bidrog til at modvirke effekten af betydeligt lavere korte renter.
Ifølge topchefen begynder Jyske Bank at høste frugterne af en fokuseret strategiske indsat - og det har blandt andet løftet kundetilfredsheden markant det seneste år både på privat- og erhvervsområdet, oplyser banken.
- Den høje kundetilfredshed er et resultat af en målrettet indsats af bankens dygtige medarbejdere for at imødekomme kundernes behov og styrke kundeoplevelsen. I kombination mellem stærke rådgivningskræfter, høj tilgængelighed og konkurrencedygtige løsninger har vi skabt et højt aktivitetsniveau, hvilket har resulteret i højere formue under forvaltning og et højt antal boligkøbsfinansieringer, forklarer Lars Mørch.
.\\˙ MarketWire
Charlotte Mackeprang +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail:[email protected], www.marketwire.dk
Og for halvåret får banken det hidtil højeste resultat per aktie for et første halvår på 39,40 kr. - det er 1 pct. over første halvår 2024.
- Vi er kommet godt fra start i 2025 og ser de helt rigtige bevægelser. Vi oplever samlet set god aktivitet og har præciseret resultatforventningerne. Desuden har vi det seneste år løftet kundetilfredsheden betydeligt, siger bankens ordførende direktør, Lars Mørch, i en pressemeddelelse.
Forretningsomfanget går fortsat frem - og især privatkundeområdet, bidrog til at modvirke effekten af betydeligt lavere korte renter.
Ifølge topchefen begynder Jyske Bank at høste frugterne af en fokuseret strategiske indsat - og det har blandt andet løftet kundetilfredsheden markant det seneste år både på privat- og erhvervsområdet, oplyser banken.
- Den høje kundetilfredshed er et resultat af en målrettet indsats af bankens dygtige medarbejdere for at imødekomme kundernes behov og styrke kundeoplevelsen. I kombination mellem stærke rådgivningskræfter, høj tilgængelighed og konkurrencedygtige løsninger har vi skabt et højt aktivitetsniveau, hvilket har resulteret i højere formue under forvaltning og et højt antal boligkøbsfinansieringer, forklarer Lars Mørch.
.\\˙ MarketWire
Charlotte Mackeprang +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail:[email protected], www.marketwire.dk
Hvordan vil du
vurdere artiklen?
Vær den første til at anmelde
Nyeste artikler
Skal vi holde dig orienteret?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag løbende nyt fra investeringsmarkedet.
Tilmeld dig her