Bankkunder hos Nordea oplever mandag formiddag tekniske problemer.
Det oplyser Nordeas danske presseafdeling i et skriftligt svar til Ritzau.
- Vi oplever i øjeblikket tekniske udfordringer, som desværre påvirker adgangen til net- og mobilbanken.
- Vi har lige nu fuld fokus på at løse de tekniske udfordringer, og vi beklager meget de gener, det måtte medføre for vores kunder, lyder det.
Flere banker i Sverige, heriblandt Nordea, oplever lignende tekniske udfordringer. Det drejer sig om SEB Bank og Swedbank.
Det skriver nyhedsbureauet TT.
De tekniske problemer i Sverige blev opdaget mandag klokken 10.30.
Det er endnu uvist, hvornår udfordringerne opstod i Danmark.
/ritzau/
Flemming Thestrup Andersen +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Det oplyser Nordeas danske presseafdeling i et skriftligt svar til Ritzau.
- Vi oplever i øjeblikket tekniske udfordringer, som desværre påvirker adgangen til net- og mobilbanken.
- Vi har lige nu fuld fokus på at løse de tekniske udfordringer, og vi beklager meget de gener, det måtte medføre for vores kunder, lyder det.
Flere banker i Sverige, heriblandt Nordea, oplever lignende tekniske udfordringer. Det drejer sig om SEB Bank og Swedbank.
Det skriver nyhedsbureauet TT.
De tekniske problemer i Sverige blev opdaget mandag klokken 10.30.
Det er endnu uvist, hvornår udfordringerne opstod i Danmark.
/ritzau/
Flemming Thestrup Andersen +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Hvordan vil du
vurdere artiklen?
Vær den første til at anmelde
Nyeste artikler
Skal vi holde dig orienteret?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag løbende nyt fra investeringsmarkedet.
Tilmeld dig her