Schweiziske Logitech, som konkurrerer med GN inden for gaming-udstyr, har sat et mål om at fordoble sin forretning og reducere sit CO2-aftryk med 50 pct. inden 2031, når computerudstyrskoncernen bliver 50 år.
Det siger administrerende direktør Hanneke Faber til The Verge i en podcast, skriver Bloomberg News.
- Vi skal vokse organisk med en midt encifret procentsats og vi vil også lave nogle opkøb, udtaler hun.
- Store bidder vil være inden for B2B-videokonferencer og produkter til personlige arbejdsområder og spil, fortsætter direktøren.
Det kommer, efter at Logitech leverede regnskab i sidste uge, hvor især en melding fra topchefen på den efterfølgende telekonference om udsigt til lavere efterspørgsel andet halvår fik smilet til at stivne hos investorerne.
.\\˙ MarketWire
Henning Nielsen +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Det siger administrerende direktør Hanneke Faber til The Verge i en podcast, skriver Bloomberg News.
- Vi skal vokse organisk med en midt encifret procentsats og vi vil også lave nogle opkøb, udtaler hun.
- Store bidder vil være inden for B2B-videokonferencer og produkter til personlige arbejdsområder og spil, fortsætter direktøren.
Det kommer, efter at Logitech leverede regnskab i sidste uge, hvor især en melding fra topchefen på den efterfølgende telekonference om udsigt til lavere efterspørgsel andet halvår fik smilet til at stivne hos investorerne.
.\\˙ MarketWire
Henning Nielsen +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Hvordan vil du
vurdere artiklen?
Vær den første til at anmelde
Nyeste artikler
Skal vi holde dig orienteret?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag løbende nyt fra investeringsmarkedet.
Tilmeld dig her