Den schweiziske urproducent, der bland andet står bag luksusmærket Cartier, viser sig modstandsdygtig over for udfordret efterspørgsel efter luksusvarer.
Det viser tal fra regnskabet for andet kvartal.
Salget i selskabets smykkedel, der udgør 39 pct. af den samlede omsætning, steg 11 pct. Analytikerne havde ventet en vækst på knap 9 pct., skriver Bloomberg. Salget af ure faldt derimod 7 pct.
Det samlede salg for Richemont steg 6 pct. mod en ventet vækst på godt 5,3 pct. Den samlede omsætning kom ind på 5,4 mia. euro mod ventet godt 5,3 mia. euro.
.\\˙ MarketWire
Claus Mikkelsen +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Det viser tal fra regnskabet for andet kvartal.
Salget i selskabets smykkedel, der udgør 39 pct. af den samlede omsætning, steg 11 pct. Analytikerne havde ventet en vækst på knap 9 pct., skriver Bloomberg. Salget af ure faldt derimod 7 pct.
Det samlede salg for Richemont steg 6 pct. mod en ventet vækst på godt 5,3 pct. Den samlede omsætning kom ind på 5,4 mia. euro mod ventet godt 5,3 mia. euro.
.\\˙ MarketWire
Claus Mikkelsen +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Hvordan vil du
vurdere artiklen?
Vær den første til at anmelde
Nyeste artikler
Skal vi holde dig orienteret?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag løbende nyt fra investeringsmarkedet.
Tilmeld dig her